søndag den 17. marts 2013

Opgavens del 4

Markedsføringspotentiale

a) Vurder hvordan og i hvilke omfang markedsføringen er til stede i produkterne:
Action Stations bliver markedsført på at det er et meget levende museum, hvor de besøgende selv er en del af det. Det kommer til udtryk med det samme på museet, hvor man selv skal hen og spille spil, klatre på klatrevæg, flyve i flysimulator osv., for at lære hvordan det er at være i flåden. Man bestemmer selv hvilken del af det at være i flåden man vil udforske.

b) Vurder og beskriv hvordan markedsføringen påvirker produktet. Hvordan vile produktet være hvis det ikke skulle markedsføres:
Markedsføringen påvirker produktet således at de skal være sådan at man kan lave nogle fysiske aktiviteter. Hvis produktet ikke blev markedsført ville det stadig være det samme, da hele konceptet bag Action Stations er at man skal være fysisk aktiv og få viden igennem ens aktiviteter.

c) Skitser ideer til hvordan produktet kunne forbedres i forhold til markedsføringen:
På hjemmesiden er markedsføringen meget moderne og nutidig, men produkterne på museet er meget gammeldags, så man kunne forbedre dem ved at modernisere dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar